Jurbarko rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro paslaugų kokybės vertinimo anketa 2020 m.
Ši anketa buvo skirta nustatyti, kaip žmonės vertina Jurbarko rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biurą bei jo teikiamas paslaugas. Šia apklausa bus siekiama gerinti mūsų teikiamų paslaugų kokybęApklausa buvo paskelbta viešai internetu. Dalyviai anketas pildė per sistemą apklausa. lt.
Vadovaujantis Jurbarko rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro, teikiamų paslaugų kokybės vertinimo anketa, gyventojai dažniausiai naudojasi sveikatingumo renginiais 36 proc., privalomaisiais sveikatos mokymais 28 proc. ir gyventojų konsultacinėmis paslaugomis 24 proc. Biuro teikiamomis paslaugomis atsitiktinai arba kartą per savaitę naudojosi 29,4 proc. apklaustųjų, kartą per mėnesį 20,6 proc. apklaustųjų. Visuomenės sveikatos biuro teikiamų paslaugų kokybę, net 52,9 proc. apklaustųjų vertino puikiai, 32,4 proc. labai gerai ir tik 8,8 proc. patenkinamai. Biuro personalo bendravimą su klientais puikiai vertino net 64,7 proc. apklaustųjų, gerai 26,5 proc. Vertinančių patenkinamai, blogai, arba neatsakė 2,9 proc. Informacijos pateikimas visuomenės sveikatos biuro tinklapyje Jurbarko rajono gyventojams, ir ne tik jiems, buvo aktualus ir puikiai vertino net 50 proc. apklaustųjų, gerai vertino 32,4 proc. gyventojų. Nežinau, nes nesilankau buvo tik 8,8 proc. gyventojų. Kad informacijos internetiniame puslapyje pakanka atsakė net 73,5 proc. dalyvavusiųjų apklausoje asmenų. Jurbarko rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro veiklą gyventojai vertina palankiai ir kad jų paslaugos buvo naudingos atsakė, net 91,2 proc. apklaustųjų.
Parengė stebėsenos specialistė Gitana Šulcienė